Middag o glitter

Då har vi käkat middag och placerat våra "små" rumpor i soffan, idag fick det bli Cupidos självplocksallad. Så mumma med kyckling ärtor keso ägg, ananas o currydressing en Nathalies ala speciale.

På vägen till Cupido ligger Glitter och på något sätt så drogs jag mot butiken som om jag vore magnetisk eller något.Iallafall så var det ändå nödvändigt ont att gå in och köpa lite hårtillbehör såsom en snodd och ett hårband sen råkade ett par örhängen slinka med ner.

 Men iallfall så gick jag inte in för jag ville utan för att jag var helt enkelt tvungen *harklel*... Nej okej inte ens Bubbigubben skulle gå på det där men jag försvarar mig med att jag måste ha dom där sakerna på jobbet för annars får jag multum med hår i ögonen o ansiktet och jag hatar det.

Nu ska jag duscha hörs sen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback