One piece

Har sagt det förut och jag säger det igen. Jag vill ha en sån här dom ser ju så härligat mysgosiga ut, ja dom riktigt pratar med mig. Finns dock en risk att om jag köper en så kommer jag aldrig ha något annat på mig.
Visst ser den vita så undebert mysig ut!!? Jag vill ha någon av dom här men då jag är jag finns det risk för att dom hinner utgå innan jag bestämt mig för vilken . Hej jag heter Nathalie och jag lider av svår beslutsångest av högsta graden. 


 OnePiece Teddy Fleece WhiteOnePiece AlbannachOnePiece Lollipop


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Personligen tycker jag om dom, vill inte nödvändigtvis ha en...!

Men när man ser folk på stan med dom så blir jag paff...! De passar inte på stan tycker jag!!

Slå till nu tycker jag!!! :D

2011-02-15 @ 17:48:12
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Caroline

K har en i grått collegetyg eller vad det heter. Den är varm och mysig men han ser ut som en jättebebis! :D



Kram

2011-02-15 @ 19:25:32
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback