Panik

Gud hjälp mig någon!! Ena ungen sitter och stortjuter hysteriskt som om världens undergång är nära för att hon inte lyckats måla ett öga på sin gipsgiraff helt perfekt som värsta da vinci. Den andra går runt och först låtsas gråter för att sen gråta på riktigt för att han inte får klättra upp på stolen bredvid henne och kladda, och så här har dom hållit på vad som känns som många timmar.

Så jag ställde mig upp och skrek i ett anfall TYST JAG ORKAR INTE, JAG TAR IN PÅ HOTELL!!

Nej okej det gjorde jag inte men tanken slog mig!

Nu ska jag sätta mig blunda och räkna till 1000000 sen ska jag forsätta kvällen.
Hoppas ni har en bra kväll.

Bilden säger allt!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback