Pingvin parad

Morgonen började med att min älskade sambo ringer från sin jobb och säger att det är snorkallt ute och att han tänkte komma hem och testa att starta bilen så jag kommer iväg sen, för på sistone har bilen varit en riktig bitterf***  när det vart kallt. Ja men okej vem skulle inte vara det av att behöva sova ute i nästan 30 minus??

Iallfalll när jag väl tog mig upp ur sängen sen så gick jag o titta på termometern det var då jag insåg att jaa det är verkligen sitakallt,,brrr,, Sen kollade jag ut genom fönstret och gissa min förvåning då ser jag en pingvin parad svissa förbi.
Huuu och jag ska ut i denna kyla.

Idag ska jag till läkarn vid 11.00 och därför måste jag ha bilen och jag mitt braino skulle säker orsaka en explosion om jag skulle behöva använda mig av startkablarna. Därför kommer min sambo hem o hjälper mig.

Så nu har min sambo varit här och startat bilen med hjälp av startkablarna för dom behövdes visst. Det är kärlek det att han kommer och hjälpte mig, Du är guld värd Puss på dig älskar dig!!

Mina fina killar









Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Okej ja den syns ju lite mer :) Båda ligger ute på Tradera så det gäller ju att bestämma sig rätt snart innan annonserna försvinner :P

2011-02-24 @ 10:58:01
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback