Radiostyrd eller förstärkarstyrd

 Öppnade en av Neos julklappar igår en radiostyrdbil, han fick en liknande radiostyrd nyckelpiga så därför har vi inte öppnat den förens nu.

Iallafall så satt jag och lekte med bilen igår och jagade Neo med bilen, vilket han tyckte var jättekul. När vi lekt så mycket att Neo börja strunta i bilen så gav han sig istället  på att ändra källa på förstärkarn vilket gör att tv-bilden försvinner och vi får blåskärm. Så jag tog kontrollen och skulle ändra tillbaka och när jag trycker till på tv-kontrollen så åkte Neo bil lite framåt...ähhh.. okej tänkte jag,,,wierd.  

Så  bara för att verkligen se om det var jag som hade fått bilen att åka så  tryckte  jag igen på kontrollen men denna gång höll jag ner knappen och bilen börjar verkligen köra runt *skrattar* Kul att kunna köra hans radiostyrda bil med kontrollen till förstärkarn.  Jaja kanske kan vara bra?!!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi, så där är det vår fjärrkontroll till tvn i sovrummet. Byter man kanal börjar Teos sängmobil snurra och spela musik.



Ha en fin kväll! Kram

2011-02-04 @ 18:39:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback