Snökaos men fredag

I morse när jag vakna och titta ut så kändes det som om jag  måste ha sovit en vecka, helt otroligt vad med massa snö under EN natt bara. Hann inte rulla mer än 100m med bilen sen så var det en kille som har tagit en "paus" i en snödriva med sin bil så han blockera vägen, så jag var tvungen att backa tillbaka en bit för att vända. Då var det nära att jag också fastna men jag kom loss, tack o lov min pärla klara biffen!!!

Helt otroligt att jag klarat mig hela dagen utan missöden. Nu är det FREDAG iallafall och jag ska supermysa i soffan och bara slöa  och goffa gottis ikväll. Nu ska jag öva mina köksskills genom att göra dagens middag fläskfiile med pommes o bea.

Hoppas ni haft en bra dag utan missöden!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback