Söndags morgon

Vaknande av att jag hör något  sjungande från ett helt annat rum och det var ingen skönsång precis. Låg och blunda och tänkte bara i mantra "snälla tyst, snälla tyst väck inte Bubbi" men såklart var det försent så då var det dags att göra sig redo att gå upp då.

Just ja får inte glömma att jag ska lägga ut en annons på blocket också. Det ska stå: 
5 årig snart 6 årig flicka bortskänkes mot en bättre begagnad soffa, kan nöja mig med en påse äpplen men jag är inte knusslig så vid en snabb affär så får ni henne mot annonskostnanden. Först till kvarn!!!!  

Den unga damen har kommit in i en liten hur ska jag uttrycka det "JOBBIG" är nog bra beskrivand ord,period. Hon är trotsdrottningarnas trotsdrottning just nu, hon andas och lever trots. Hon bara måste säga emot och bråka om vad man än säger åt henna att göra och detta även om hon verkligen själv vill göra det. Här är standardrepliken från henne som man hör 234567 gånger om dagen: JAG LYSSNAR NTE PÅ DIG/ER ....*suck* 

Jag kommer nog snart att frivilligt lägga in mig på en vadderad avdelning bara för att få semester!

Jaha nu ska jag ta upp Bubbigubben för han fick inte sova för unga damen fick ett  utbrott vid hans dörr så han vakna, toppen!!

Ha en bra dag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback