Tisdags kväll

Usch o fy jag har haft så ont i huvudet i dag, har haft ganska ofta ont i huvudet på sistone tyvärr. Bara för att det är så synd om mig så måste jag ha chipp o dipp ikväll så jag skickade min älskade sambo till affärn att köpa lite gottis för jag tänker frossa bort huvudvärken. 

Det vet ju alla att det finns inget bättre än chipp o dipp mot huvudvärk, det är ju medicinskt bevisat att chipp o dipp botar mycket olika sjukdomssymptom... eller hur var det nu?? Hmm,,, det kanske var så att jag hittade på det!?

Men det är ju TISDAG *trumvirvel* det betyder ju Cougar town och the middle och då behöver jag tv- godis helt enkelt. Nu ska jag ta en alvedon tror jag.

Ha en bra kväll!!!





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback