Tissel tassel

Vaknade av att jag ser Unga damen sitta på sängkanten, Bubbigubben sover fortfarande  så det första jag gjorde var att visa på extremt lättläst och övergestikulerat, teckenspråk att hon skulle vara mycket mycket tyst. Det höll ju ca 3 min på sin höjd innan hon börja med sina ljud igen.

 Jag verkligen visar igen med hela min kropp  på så intesvit teckenspråk  att jag snudd på är väg att dra något ur led att hon ska vara tyst men såklart försent för Bubbigubben slår upp sina söta blå och får dagen att starta.

Så nu är det ekorrehjulet igen och just nu sitter Bubbigubben och dricker sin saftsopppa och skriker för föll hals "Maaammmmaaaaa" till Unga damen, vilket gör unga damen irriterad för hon heter inte mamma som hon skriker hon tillbaka.

Ja godmorgon från gökboet då, nu är det dags för frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback