Today its tisdag och äckligt i skogen

Bubbigubben vaknade 12323 gånger inatt tror jag, nej okej men åtminstone 2 gånger i timmen av sin hosta. Så fort han hamnade helt liggandes så satte hostan in som värsta militärinvasionen på han. Vi var tvungen att försöka få honom sova i en halvsittande ställning men då han flyger runt i sängen som om han hade myror i hela kroppen så höll det ju inte länge innan han låg ner igen och börja hosta.

Men men nu är det ju iallfall ny dag med nya möjlighe,,,,,,eller nej snarare med nya trötta timmar. 

Lämnade unga damen på dagis vid 9.00 och det är så äckligt, vidrigt, snuskigt att gå igenom skogen nu på vintern för alla dessa hundägare struntar blankt i att ta upp efter sin hund så det ligger bajs pprecis överallt längs vägen i skogen.

 -Vad gör du????
-Vadå??? Tycker ni inte det är mysigt att jag bajsar på era gräsmattor överallt?
-Nähä det gör ni inte men jag trodde ni tyckte om bajshögar eftersom ni aldrig plockar upp efter era hundar på andra ställen, så då tänkte jag bara bidra med några högar!!

Hur SVÅRT kan det vara att PLOCKA upp efter sin hund?? *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Yohanna

När jag går ut med min pojkväns hund så plockar jag inte upp, haha, jag är alldeles för kräkmagad. Men jag ser alltid till att vi går i skogen eller att hunden får gå längre in så att risken för att trampa på bajset är minimalt ;)



hatar när folk låter hunden skita direkt på asfalten

2011-02-22 @ 12:12:23
URL: http://mymekka.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, hur svårt kan det vara?! Snart börjar jag slänga blöjor överallt bara för att hämnas ;)

2011-02-22 @ 12:18:02
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sånt där äckel kan faktiskt göra mig riktigt förbannad! Fattar inte varför vissa tror att det är okej och bajsa (jag tycker det är lika äckligt om en hund gör det som om det skulle vara en människa) i vägkanten bara för att det är snö som är underlag och inte gräs. Fy faaaan! Det är ju tom lättare att plocka upp det med snö som underlag! Jag plockar ALLTID upp efter Ninja. Gud nu gick jag upp i varv känner jag, inte bra med magsjuka i kroppen.;)



Kram

2011-02-22 @ 13:57:15
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback