Runt omkring

Har inte gjort  så mycket annan än kört runt idag, först till apoteket sen till on off för att lämna av unga damens papppa sen tillbaka för att åka till bvc (idag igen fast med unga damen) sen upp til dagis och sen hem. Nu är jag alltså hemma och jag tänker inte  ta för mig och göra någon nytta alls idag har jag bestämt, jag ska bara ligga i soffan o stirra ut tv:n, våga vara lat är är mitt slagord idag

Jo just det Bubbigubben fick sin vaccination idag för det verkade inte som han kommer att bli sjuk ändå. Han trodde han var på den säkra sidan för att han slapp undan igår  så han glömde att spela trött och dålig idag så då fick han den direkt. Han var sååå enormt duktigt *stolt* Han satt helt stilla och började inte ens gråta när hon stack honom med sprutan. Mammas starke lille kille, brås på mig helt klart.

Nu ska jag väcka lillturbo från hans vila

Hörs sen


Åhh ramla över den här bilden när jag letade efter en annan,
mammas lilla pluttiga puff bara någon vecka gammal! Oj vad tiden
går fort





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback