Superförmågor

Här kommer fem superförmågor jag verkligen skulle vilja ha med den jag allra mest vill ha först.


1. På första plats för mig kommer tankeplacering/styrning. Fatta skönt att bara kunna placera en tanke i någon och få dom att göra som man  vill

-Du vill städa allt här hemma, göra middag och låta mig bara ta det lugnt o skönt.

Eller till chefen

-Du tycker jag förtjänar 6000 tusen mer i lön till att börja med.

Till barnen

-Ni vill vara tyst och leka snällt
 
Det låter väl som en toppen förmåga?!!

2. På andra plats kommer superhjärna. Kunna lära sig allt på några ynka minuter och se allt i matematiska formler. Känns som jag kan få en del intressanta jobberbjudanden.

3. Tredje plats så kommer att kunna flytta tiden. Det skulle ju vara helt toppen att kunna det. Jag kan ju dra nytta av det hur mycket som helst och gör jag något jag vill göra om så ja varsegod, inga problem! För att inte tala om att man lätt skulle kunna ta reda på jackpott nr på lotto och sen åka tillbaka och lämna in en lottorad. *Katjing*

4. Tankeläsning: Hmm.. jag är lite kluven angående den här förmågan för jag tror att man kan få höra saker man absolut inte vill också men man kan likaväl dra nytta av den också. Om man kan styra den här förmågan som man vill så är den bra.

5 Sist men inte minst kommer formskiftare ja det skulle vara kul att vara en kamelont. kunna vara vem man vill när man vill. Man kan säkerligen ställa till en massa  problem om man vill. Enemies beware *mohaha*


Okej då till sista problemet,vem vänder jag mig till för att få någon av dom här då? Vad skulle nii vilja ha för förmåga?

Mammas egna lilla superhjälte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback