1177

Ringde sjukvårdsrågdgivningen:
 
-Hej min son bla bla bla...hostar,, bla bla, feber
-Okej ni ska få första lediga tiden.
-Åh vad bra! ( började snudd på packa redan här)
-Ni kan komma 19.30!
-Ähhh....Jaha okej 

Ja naiv som jag är så trodde jag att den första tiden skulle vara inom lite rimligare tidsgräns, men tji fick jag.

Fick en tid iallfall det var huvudsaken men jag tror hon måste ha pratat med någon annan än mig för hon fråga mig om Bubbis öron om han verkade ha ont och jag svarade nej han har inte visat några som helst tecken på att det ska vara öronen han har problem med.

Sen när hon skrev in oss så skrev hon på anledning: Feber, Svår hosta, Troligtvis ont i örat

..Ähh jaha,,,hade han det ändå ja jag kanske bara missat det då,,,,

-HÖR TANT DÅLIGT? SKA JAG PRATA HÖGRE?? HAN HAR INTE VISAT NÅGRA SOM HELST TECKEN PÅ PROBLEM MED ÖRONEN,,,, 


Ville jag säga men då jag ändå fått en tid, vilket var viktigast så struntade jag idet och tackade snällt för tiden!

Stackars mammas lilla smutsgris!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback