Vad göra???

Som sagt så började dagen ganska bra då jag fick min bild publicerad som veckans bild. Men nu tror jag inte det kommer hända överdrivet mycket mer då jag kommer få vara hemma med Bubbigubben tills den 7 mars pga hans öroninflammation och luftvägsinfektion. Han är ju sjuk oftare än jag byter underkläder, nej okej jag byter kanske lite oftare.

Så vad ska man göra då??? Räkna prickarna i gardinen kanske, Följa ett dammkorns väg genom luften, pilla naveln, göra ett helt dansnummer till någon tjäck 80-tals discolåt eller så kanske jag faktiskt ska göra lite nytta med tiden och göra sånt som tvätta, sortera kläder, ordna i Unga damen rum o städa men näää usch det är ju så förbaskat tråkigt, jaaa  jag vet att det är nödvändigt tyvärr.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback