Välkommen till Lördag

Dagen började rentav underbart, solen sken o fåglarna kvittr.....Nej, nej ,nej myyyycket bättre än så,, Bubbigubben sov till ca 8.30 utan att störa under natten också,, HALLELULJA!.

Sen kommer min älskade sambo in och väcker mig och säger att frukosten är klar så efter lite vakna upp mys med hela familjen i sovrummet så kommer man upp till nästintill (för mig) värsta frukostbuffen som sambon  till och med har gått till affärn för att fixa. Oj är det min födelsdag eller något eller får jag bara hälsa på i skämmasbortlandet i några minuter? Vilket som så jag ska inte klaga.

Så nu har vi precis käkat frukost hela familjen och snart ska vi iväg till min sambos Mormor för att äta ännu mera, fast lunch då. Konstigt att jag inte än ser ut som en badboll med ben för jag tycker inte jag gör något annat än att moffla  mat/godis men men 

Efter lunchen så ska unga damen o jag på bio, vi ska se Trassel i 3D och hon är lika uppspelt som en duracellkanin på speed för hon har aldrig vart på bio så hon frågar tusen frågor hela tiden om bion.
Så det ska bli spännande.

Här är frukosten min underbara sambo hade fixat! Och pepsin ja ingen
dag är fulländad utan pepsi!






 


Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-02-26 @ 11:19:30
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback