Vårshopping pop

Tjoho alla ursäkter för att få shoppa är bra,  shoppa, shoppa, shoooooppa, blir alldeles till mig ju. Snart  är det ju  vår och då måste jag ju införskaffa lite vårjckor och annat till barnen.  Bubbi kommer att få en grön polarn o pyret skaljacka med en söt grönrandig mössa till, min lilla docka kommer bli så söt.

Unga damen är jag inte riktigt säker på om hon ska få en rosa skaljacka från pop eller en vitrandig eller ja någon annan! Hmm....svårt,, mycket klurigt.

 -Vadå oviktigt ??
- Nej det här ju bland det viktgaste beslutet man kan ta.


För tänk om hon inte skulle passa i färgen man väljer då kan jag ju sabba hela hennes uppväxt och ge henne traumatiska men för livet,,,,,,, eller så kanske det bara är jag som överdriver en smula, ja okej inte bara kanske, det är så.



Ujuj uj vilken??? singla slant kanske? Dra lott? Blunda och bara ta en?
SKALJACKA BARNSKALJACKA BABYSKALJACKA BARN

Här nedan är Bubbis varjefall!!
SKALJACKA BARN
MÖSSA BABY


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka besult du tvingas ta! Haha. Jag tycker den rosa var sötast, den randiga blir nog svårt att hålla ren, den röda var visserligen fin också. Singla slant!



Tack för tipset om nattningen, vi testar din variant ikväll, fast som du skrev tar det nog ett tag att vänja honom så jag kan nog inte hoppas på extrema framsteg direkt. Men som sagt tack! :)

2011-02-22 @ 13:39:17
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback