Drömmer

Ramlade över en reseannons när jag var inne på en blogg och jag brukar aldrig bry mig om reklamen men denna gång så kunde jag inte motstå av någon anledning?! Så jag tryckte mig fram till resesidan och började titta mig omkring och jag blev så sugen på att åka utomlands kan jag säga.

Brukar inte vara så viktigt för mig och det är inte ofta jag bryr mig om jag kommer utomlands eller inte. Jag har varit utomland två gånger, ena var i Bulgarien och andra var I Italien Venedig. Kan säga att Italien var helt fantastiskt underbart  och fint, helt klart värt att åka till. Bulgarien däremot var inte så överdrivet intressant i mina ögon.

Iallafall som jag skrev ovan så brukar jag inte bry mig om resor så mycket men nu fick jag något anfall och tycker att det skulle vara jättemysigt att åka iväg. Skulle gärna åka till Rom faktiskt, vill gärna åka någonstans där man kan gå runt och titta mycket. Jag vill mycket hellre kolla på saker och gå runt än att ha en fest, bad och solsemester för det är inget för mig. Vart skulle man åka då tro? Hmm,,, Dublin kanske? Eller kanske Istanbul? Finns ju så många ställen....

Vart skulle ni vilja åka??

*DUBLIN


*ISTANBUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback