Heeeeelg

Gud va skönt att det är helg, är så trött att jag skulle kunna somna stående idag. Idag var det upp  väldigt tidigt och fixa frukost, klä på barn och emellan fixa sig själv för att sen åka  iväg till jobbet för att stressa där och sen direkt hem hämta Neo på dagis, gå till affärn, laga middag, hmm,,, tror det var allt. Nu är första stunden jag suttit ner längre än 5 min på hela dagen.

Ikväll blir det bara massa mys o bus med familjen, Neo är väldigt trött så det blir att försöka busa med honom så pass att han glömmer att han är trött, han får absolut inte somna för tidigt. Nova tog sitt pick  o pack och åkte till mormor för mormor ville spendera tid med henne och det tyckte Nova skulle bli jätteroligt, så hon är inte hemma här så det är något lugnare än vad det brukar vara dessa veckor.

Nu ska jag busa med Burboturbo

Hoppas ni har det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback