Home sweet home.

Då var man hemma efter en natt och en dag hos pappsen och co. Även om det var trevligt och kul att träffa alla och få umgås och spela spel mm då man inte gör det så ofta, så är det ändå skönt att komma hem så man har en dag under helgen hemma åtminstone.

Bilresan hem var inte det roligaste körningen jag gjort, den var rent utav riktig jobbig då det var mörkt, blött, snömoddigt och regnigt. Hade skitdålig sikt då bilar som körde bredvid och framför orsakde vattendimma som lade sig på rutan och var det inte vattendimman som gav en dålig sikt så var det att man inte såg pga alla reflektioner i vattnet av alla billjus och neonskyltar. Vissa gånger var jag osäker på om jag ens låg kvar i min egen fil,,,,,läskigt!!

Allt gick iallfall bra och nu sitter jag i soffan med älskade familjen och ska bara ta det lugnt! Hoppas ni får en bra kväll och har ni planerat att köra någonstans så avråder jag då det inte är ett dugg kul att köra idag.


*Ja dom här bilderna sammanfattar hela kvällen ganska bra!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback