Konferensresan

Satt och bläddrade på tv:n och fastnade på programmet konferensresan som hade premiär nu den 10 januari, kollade ni på det? Jag vet allvarligt talat inte om jag ska skratta eller gråta??Kan säga att jag mest sitter som ett frågetecken och undrar hur dom tänkte när dom gjorde det här programmet för att sedan enbart skämmas över dom flesta karaktärerna som ställer upp.

Ena gruppen som filmades var så kallade raelister alltså en stor UFO-organisation som kämpar för att få bygga en ambassad till utomjordingar. En av deltagarna  föreslog att dom borde bygga på Island för han trodde det var ett bra ställe att bygga på för naturen var annorlunda på Island så utomjordingarna skulle känna sig hemma.Kunde inget annat än att skratta och undra hur många aliens han träffat och pratat naturen på island med? Han verkade veta att dom skulle trivas med naturen där iallafall?!!... Hjälp är ordet som beskriver bra det ända jag tänkte när dom visade raelisterna.

Dom som filma det här programmet måste ju ha  lagt ner evigheter på att få tag på dom mest underligaste skumma "konferensresarna" som det bara går att få tag på. Nästa avsnitt får vi träffa migelproffs *skrattar* Ja vad säger man?
Detta program kan väl ändå inte gå hem hos folk eller?
Fast det är väl underhållning på sitt sätt.










Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Jo men jag tycker sånt är lite roligt :) Sen om det är sant eller inte, det är en annan femma.



Tack, vad roligt att höra! :)

2011-01-14 @ 21:44:37
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Malin

jag såg aldrig det programmet, och vet inte om jag vil lbörja kolla. det verkar uselt. fast alla svenska produktioner verkar usla just nu. ingen kvalité på något. men jag undrar vad blondinbella gör i programmet..

2011-01-14 @ 22:11:47
URL: http://thephtgrpher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback