Fotokurs?!

Sitter och funderar på om man kanske skulle kolla om det finns någon fotokurs att gå, det skulle vara så roligt och givande tror och hopppas jag.

Finns en fotograf som heter Emelie Ohlsson, länk: www.emelieohlsson.blogg.se som jag tycker är jätteduktig och hon driver också en blogg under hennes namn där hon lägger ut stora delar av hennes liv som fotograf. Hon erbjuder lite olika kurser som hon själv håller i och jag tror jag skulle tycka det skulle vara så kul att gå en sån här kurs.

Det är alltid bra att få nya tips och trix och få en syn utifrån som säger till en -har du testat det här? eller pröva att göra såhär istället!! Det skulle vara guld värt för man blir så lätt"hemmablind". Det är så lätt att köra fast och få idetorka har jag märkt också, visst kan man alltid ta nya kort på barnen men det blir efter ett tag ganska enformigt och tråkigt. Därför tror jag det skulle vara bra med en "ny" kickstart genom att gå en sån här kurs.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback