Läsning pågår!

Ingen hemlighet för dom som känner mig att jag är ett STORT Harry Potter fan. Jag helt enkelt älskar både böckerna och filmerna men allra helst böckerna.

Jag tycker det är helt fantastiskt att man kan ha sådan fantasi att man kan knåpa ihop 7 st böcker om påhittade saker, ställen, människor ja allt och sen  hålla en tråd genom hela. Jag är så imponerad av människor som har en kreativ ådra och verkligen är duktiga inom den, ja som tex att skriva dessa 7 Harry Potter böcker.

Nu håller jag iallfall på att läsa den sjunde boken. Jag började läsa den men hann aldrig klart för boken försvann i en flytt men nu har jag skaffat mig en ny så. Bara måste läsa klart den innan jag ser första delen av sjunde filmen!

Visst är Harry Potter bäst?!! Nu ska jag fortsätta läsa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback