Lovley fredag

Snart är det helg igen, skönt. Min älskade lilla Bubbigubbe har gjort en helvändning angående dagis nu, han var inte alls ledsen varken i torsadags eller idag när min sambo lämnade honom, såååå underbart. Jag hatar att lämna honom när han är helt förstörd, stackarn förstår ju inte varför man bara kastar över honom till andra människor och försvinner men nu kanske det blir lättare.

Annars idag blir det lugn hemmakväll med frdagsmys som börjar när älskade sambon kommer hem från jobbet vilket blir senare än vanligt då han fick lite extra att göra, typiskt att det blir så på fredagen. Imorgon däremot är vi bjudna på födelsedagsfest vilket är supperkul men vi vet inte hundra än om vi kan gå. Så det ska vi kolla uppp under kvällen också.

Nu ska jag försöka bota en smygande huvudvärk som är på g att bli värre så vi hör sen. Hoppas ni har en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback