Nu rullar solsidan och diskussioner

Japp nu rullar solsidan igen här hemma för andra kvällen irad och jag tycker fortfarande att det är helt fantastiskt att jag verkligen inte kommer ihåg något av avsnitten från säsong 1. Ni som inte titta något på solsidan gör det för det är ju så kul.

Sen har jag och min älskade sambo haft en diskussion om vad vi ska kalla vår sons lilla snabel. Jag har alltid tyckt att snopp har varit ett mycket bra ord som inte låter för vulgärt så det har alltid känts självklart för mig. Min sambo däremot vill säga pitt! Pitt???...  Nej det kan man väl inte kalla den när dom är så små ?? Jag tycker det låter lite fel, lite illa och hårt kanske! 

Vad tycker ni pitt, snopp eller kanske något helt annat??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback