Onsdagsbestyr

Idag har jag bara sprungit runt som en yr höna här hemma och fixat med allt från tvätt och städ non-stop sen jag vaknade. Har Bubbisen hemma idag också  eftersom jag är mammaledig tisdag och onsdag varje vecka och han har också hållit mig sysselsatt genom att ge mig 6 bajsblöjor sen klockan 10.00 i morse så jag är lagom less på att byta bajsblöjor.

Tycker däremot synd om Bubbisen för han verkar vara riktigt kass i magen. Hoppas, hopppas att det är bara just idag det är så här för nu kan han inte vara sjuk något mera, han har ju bara varit på dagis 1 dag sen han blivit kurerad med antibiotika. Håller tummarna att det är övergående

Nu ska jag bara sätta mig och ta det lugnt ett tag. Hoppas ni har en bra dag.

*Neo som precis ätit kiwi (som man ser på läppen) lyssnar vad dammsugaren har
för hemligheter att förtälja, säkert något spännande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback