Photoshop i mitt hjärta.

Jag älskar verkligen photoshop för att det programmet gör att jag kan visa min bild så som jag såg den när jag tog kortet.  När kameran inte vill se på samma sätt som jag upplever det tex hur blå himlen var eller hur grönt gräset var då ger photoshop en fantastisk möjlighet att ordna detta.

Självklart så ska man fortfarande sträva efter en så bra grundbild som möjligt. Photoshop ska hjälpa till att förstärka en redan bra bild!

Är redigering = fusk?


Bara en exempelbild på hur det ungefär kan se ut!

FÖRE:





EFTER:




Kommentarer
Postat av: Caroline

Redigering är inget fusk - det är ett måste. Typ halva jobbet för en fotograf, hehe!



Kram

2011-01-09 @ 20:05:11
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback