Feber och Nova vecka

Fick tag på både sulky, potta och regnskydd igår så det var bra att få allt avklarat på en gång. Nu ska man bara börja vänja Neo att gå på pottan istället för att gör på sig i blöjan.

Idag är det Nova vecka igen och det betyder att det blir full rulle igen, det blir helt annat tempo dom veckorna hon är här. Dom som säger att har man ett barn så kan man lika gärna skaffa ett till vet inte vad dom pratar om, ett barn är rena semestern.

Hämtade Neo och Nova vid 16.00 idag på dagis och på Neos avdelning så sa dom att på eftermiddagen så hade han blivit väldigt snorig och hostig, jag märkte redan igår att han var på väg att bli förkyld men det var inte så farligt då. Nu när vi kom hem så tyckte jag han var varm så jag tog tempen på honom och typiskt såklart så har han febern, stackarn, han har ju inte varit frisk länge alls. Hoppas att han kryar på sig fort.

Nu ska jag se på vem vet mest. Ha det bra allihopa










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback