Vem vet mest och Tomorrow when the war began

Nu var det egentid för mig och min älskade sambo och den ska vi spendera genom att titta på några avsnitt Vem vet mest.Tycker frågesport är roligt och dessutom så lär man sig saker på köpet så det är positivt, man kan aldrig lära sig för mycket tycker jag.

Just ja om ni tycker att ni har alldeles för mycket tid över och känner att ni vill kasta bort 1.46 minuter av ert liv på en ganska så värdelös film så titta på "Tomorrow when the war began." Det är en Australisk film som handlar om åtta ungdomar som åker och campar över en helg och när dom återvänder så är allas familjer borta då dom blivit bortförda och tillfångatagna av soldater som invarderat landet och förklarat krig. Sen får ni följa ungdomarnas flykt av och kamp mot soldaterna.....Absolut lång ifrån det bästa jag sett.

Nu ska jag se på Vem vet mest. Ha en bra kväll



Tomorrow, When the War Began Poster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback