Zzzz....Zzzz

Oj vad jag fick igen för att Neo sov till ca 10.00 igår morse. Kan säga att jag är trött idag med eftersom det blev ganska sent i säng eftersom jag var tvungen att se klart hockeymatchen Sverige-Ryssland som blev lite utdragen och tyvärr inte slutade toppen då Ryssland vann på straffar, surt men men.

Så somnade strax efter 00.30 och tror jag och blev väckt igen ca klockan 02.00 då Neo har fått för sig att att vakna. Försökte få han och somna om men han totalvägrade  helt enkelt och gjorde det fram till klockan blev 06.00 på morgonen då min sambo skulle upp till jobbet. Stackars älskade sambo som inte fått sova mycket alls i natt.

Har inte den blekaste om varför Neo har börjat vända dygnet då han har sovit väldigt bra på natten sen han var ca 6 månader gammal. Måste komma till rätta med hans dygnrytm igen annars blir det jobbigt tills liten ska tillbaka till dagis igen.

Hoppas ni har sovit bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback