Dålig uppdatering

God morgon

Blev väldigt dålig uppdatering igår för jag hamna ute hos en en kompis hela dagen och på kvällen så hamnade vi på bion " Bad teacher" med skådisar som Cameron Diaz och Justin Timberlake . Några adjektiv som beskriver filmen är:

Överdriven
Rolig (bitvis)
Neurotisk
Dålig humor.
Löjlig


Ja det finns säkert många fler bra beskrivande adjektiv men jag nöjer mig med dem. Kan säga som så att man behöver inte se den på bio egentligen, mera en hemmafilm tyckte jag. Trevlig var dagen iallfall.

Idag är det hemma med sjukt barn som gäller så den här grå dagen kommer gå åt mest till passande och mysande. Nu ska jag ge mig in i leken så hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback