Jag har sån tur..

Kolla allt jag har missat att ta ut!! Plus att häromdagen så  vann jag 800 000 euro och det var verkligen inget skämt för det stod det, så jag är rik också tjhooo!! Jag har dessutom en hel del mer än detta, helt otroligt vilken tur jag har. Jag behöver bara fylla i alla min uppgifter så får jag ju allt det där.



Hej Nathali

Vi vet ännu inte vad vi ska göra med prispengarna på 10.000 kr som
du kan få!

Därför ber vi dig svara på vår sista fråga och ange dina
kontaktuppgifter så att vi kan kontakta dig!


Hej Nathali

Vi har tyvärr inte fått hela eller delar av din adress! Detta innebär
att vi inte kan skicka en amerikansk kyl till din adress!



Nathalie
Vi måste tyvärr meddela att vi inte kan leverera paketet med en Samsung 50" LED-TV just nu eftersom vi fortfarande har bristfällig adressinformation.

Kanske har du inte angivit delar av eller hela din adress ännu.

Fyll i de adressuppgifter som saknas eftersom du annars inte har någon
möjlighet att få vinsten.



Kommentarer
Postat av: Micke

Sånt där brukar mitt spamfilter ta hand om

2011-07-01 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback