Tittar in och visar livstecken

Inser att jag har varit borta ett tag nu men inspirationen och motivationen är fortfarande inte på topp tyvärr men det går åt rätt håll känns det som och jag hoppas kunna komma igång lite med bloggandet från och med nu. Har inte hänt så mycket här på sistone kan jag säga utöver att jag är sjukskriven på grund av lite problem med handen som jag opererade för ett tag sen, ska träffa läkaren på tisdag och höra vad hon har att säga om det.

Annars så är det endast en vecka kvar till semestern, vilket ska bli skönt. Sambon och jag har suttit och kollat lite på om vi ska ta en tripp till Skara sommarland,skulle vara så mysigt att ta en liten tur med hela familjen på en liten resa. Vi brukar ta furuvik men nu funderar vi på att slå till på skara istället, vi får se hur det blir.

Hoppas ni har bra i den fina sommaren och har det riktigt skönt och mysigt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback