Film x2

Tv-kvällen har förvandlats till en filmkväll x2. Vi har tittat  på en film med Matt Damon i huvudrollen som heter "The adjustment bureau" som var riktigt bra, den gillade jag. Den handlade precis om som titeln låter en "byrå" som gör ändringar i din livsplan för att du ska följa den redan skrivna planen. Svårt att förklara på ett vettigt sätt, ni får kolla upp den för bättre förklaring.

Nu har vi börjat kolla på nästa film som är "Unknown" som handlar om en doktor Martin Harris som är med om en bilolycka och hamnar i koma under 4 dagar och när han vaknar så har någon tagit över hela hans liv och identitet! Då vi inte kommit längre än ca 15 minuter in i filmen så vet jag inte vad jag tycker än.

Nu ska vi fortsätta kolla!



  


Kommentarer
Postat av: Anna - FOTO

Sv: Jag ser inte :S

Jag menar fototävlingen..? :)

2011-06-27 @ 11:22:16
URL: http://annawahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback