Hemma från Saade

Kom hem för ett tag sen efter att tittat på Eric Saade på st ERIKS torg inte stora torget som jag skrev i förra inlägget. Kan säga att det var katastrofmycket folk, så mycket att det var inte ens värt att försöka komma fram och se ordentligt. bilden längst ner är det bästa jag lyckade få av hela framträdandet då vi stod i en väldigt otacksam vinkel.

Vi såg inte ens klart allt innan vi gav upp och gick iväg och köpte oss jorgubbar och bigarråer och satt oss i stadsparken med barnen istället.

Gjorde ett stort misstag bara då jag tog på mig mina skor med hög kilklack, vet inte hur jag tänkte där riktigt mina fötter gör så fruktansvärt ont så nu är det riktigt skönt att vara hemma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback