Oväntat besök

Det knackade på dörren och jag som avskyr när någon knackar på dörren oanmäld blev genast på helspänn och smög fram som en smidig panter för att kika vem det nu kunde vara som vågat knacka på dörren helt utan förvarning. Det var min lilla mamma som stod där utanför och  glatt talade om att nu var hon här.

Ja det är ju jättebra sa jag om det inte vore för att du hade sagt att du skulle komma på tisdag till mig. Jag hade lovat att hjälpa henne att färga håret så vi åkte till gränby fixade färg och nu pågår hårfärgning för fulla rullar här hemma. Vi verkar bli ganska många här hemma idag eftersom varenda en verkar tagit fel på dagar hit och dit.

Men finns det hjärterum så finns det väl stjärterum också!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback