Bakdekorationer?

Sitter och sonderar terrängen på nätet efter lite grejs som jag ska fixa till unga damens kalas nästa söndag! Jag hade tänkt att fixa vaniljcupcakes med dulche de leche fyllning och frosting! Någon som vet en bra butik i Uppsala som säljer ätbara fina dekorationen som man kan ha på tårtor mm?

Jag vet ju var  jag får tag på de vanliga dekorationerna såsom strössel och silverkulor och allt vad det kan vara men jag kan inte minnas att jag sett ätbara dekorationer någonstans?

Den som vet får gärna tala om det för mig!







Kommentarer
Postat av: jacci

ååh, jag älskar att göra cupcakes!

Brukar faktiskt köpa dekorationer på ICA, konstigt nog så brukar som ha sånt, brukar ligga vid glassen och finns massa olika sorter (iaf i jkpg!) mycket för barn också. :)



Goodluck!

2011-03-31 @ 12:52:05
URL: http://jaqueliines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback