Blogg.se

Har haft massa driftstörningar så det har inte gått att  logga in alls. Tycker att det ganska ofta är problem med sånt här på blogg.se men men...


Jag sitter o drömmer om en statoil sallad, mumma alltså. Har ni testat tomat och örtkyckling tror jag den heter från statoil?? Jag tycker den är supergod iallfall, det är nu jag skulle behöva den där dresserade apan.

Jag har faktiskt varit produktiv idag o städat en jädra massa här hemma, jag var tvungen för dammråttorna var så många att dom höll på att bilda arme och planera en attack. Det är inge roligt at ta upp ett krig mot överväldigande många dammråttor, deras speciella vapen gör så att man kliar sönder näsan och nyser som en tok, men jag vann en storslagen seger, The victory is mine.

*visualisera James Bond introt*
Agent 770 med rätt att städa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback