Dagen har sprungit

Nu har jag kollat på "En unge i minuten" tycker om förlossningsprogram, ett mysterium egentligen varför? för glamoröst är det ju verkligen inte... men men så är det ju. Mem  dom här programmen är ju inte i närheten lika kladdiga som verkligheten ändå.

 Oj vad den har dagen har gått fort, ja extremt fort faktiskt känns det som. Ändå klev jag jag upp tidig så förstår inte riktigt vart den tagit vägen, måste ha fått en blackout någonstan under dagen.

Nu är det iallafall dags att gå o sova för jag är trött som få, är som en sengångare. Imorgon så blir det iväg på röntgen faktiskt, japp ska röntga bröstryggen och det ska bli intressant att se hur det ser ut, hoppas såklart på bra resultat.


Natti natt nu, hörs imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback