Dålig förlorare

Sitter i soffan och tittar på när Unga damen och min älskade sambo spelar Indiana Jones lego på ps3. Jag kan inte rå för det men jag får verkligen sammanbrott, panik o det bara flimmrar i skallen på mig  bara av att kolla på när dom spelar för Unga damen gör  verkligen allt som man inte ska i spelet.

Jag vet ja vet dåligt av mig men det är något med mig o spel, jag kan inte spela utan att vinna eller komma vidare, det är något psykiskt. Jag har alltid varit extremt dålig förlorare och jag kan inte kontrollera det för jag anser att spel är gjorda just för att vinnas eller förloras och jag väljer VINNA.


Därför kan jag inte spela såna här spel med Unga damen för jag blir tokig, så jag beundrar min sambo som klarar det och gör henne nöjd genom att spela med henne.





Kommentarer
Postat av: Mia

Ja,lika bra att stämma av med personalen iaf så att dom kan ha lite koll :-)

Smart med ett eget memory,ska jag nog göra så man kan öva på det hon verkligen behöver!

Tack så jättemycket för att du har delat med dig,supersnällt!! :-)

2011-03-13 @ 19:22:04
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback