Fota

Funderar starkt på att fixa lite mera självporträtt ikväll, jag har en sak jag skulle vilja testa. Nu har jag blivit sugen på att ta mig ut att fota, så fort solen titta fram så kom också fotosuget fram, VÅR NU TACK!!!!

Sen är det så att jag håller å att få rena psykbrytet på den här datorn jag sitter vid, den är inte i "friskaste" laget om man ska utrycka det så. Den har fan mera personlighetsstörningar än en borderliner sjuk. (googla om ni inte vet borderliner)

Den här datorn gör verkligen precis allt för att jävlas och då menar jag allt. Går inte att ladda in foton, går inte att starta datorn utan att sno strömmen, går inte att öppna saker, man får upp massa felmedd och mycket mera.. Jag kan säga att den här datorn inte har ett så långt liv kvar för snart så kommer den få testa om den kan flyga för jag tänker kasta den ut från balkongen. Have a nice trip!!

*Ja inte den bästa då slutartiden blev lite lång men men



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback