Homstyling

Nu har jag massa ideér som snurrar i huvudet angående inredning här hemma. Fram tills nu har jag inte varit så superintresserad  men självklart tycker jag om att ha det fint men nu har jag fått inredningsintressse också.
 
Jag ska börja med att måla lite har jag bestämt, eller snarare så får nog min  sambo måla för han är bättre än mig på sånt. Jag är bra på att att tala  om hur jag vill ha det *skrattar* Vitt vitt vitt........ 

Ska införskaffa lite färg o annat bara. Så kuuuul, jag vill egentligen börja direkt men den som väntar på nått...
Nu ska jag spana vidare på inredning

*Det här  ordet ska jag skaffa till sovrummet


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Inredning är kul! ^^

2011-03-14 @ 16:35:14
URL: http://danielkl.com
Postat av: Malin

Inredning är så supersvårt, Speciellt när man har en miljon ideér. Hoppas du grejar det :)

2011-03-14 @ 16:57:19
URL: http://eentity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback