Inga foton idag

Blev inte  mycket fota för kameranvisade sig vara fullproppad med bilder redan, så den påstod sig inte vilja ta in några fler,,,ja jag vet dålig planering men sånt som händer, förhoppningsvis så lär jag mig av misstagen.


Hamnade på gränby istället där jag ärade hm med finbesök. Jag brukar ha svårt att hitta saker jag vill han men nu hittade jag såklart multum av saker bara för att jag bara skulle titta. Allt bara skrek "KÖP MIG KÖP MIG"  så till slut så höll jag för öronen kollade ner i golvet och sprang mot utgången

Nu har vi ätit middag och ska bara slappa i soffan.













Kommentarer
Postat av: Therese

Bli dagens blogg! kolla in min blogg och se hur du ska göra!

www.tttheas.blogg.se

kramar therese :)

2011-03-19 @ 19:44:16
URL: http://tttheas.blogg.se/
Postat av: QN [TTHESEWORDS]

Den rosa tröjan är så himla snygg !



Nystartad blogg, kika gärna in och tyck till !=)

Ha en bra dag

2011-03-20 @ 12:11:33
URL: http://tthesewords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback