Må den bri...

Fan i helvetes jävla skit och mycket andra ord som jag tänker men inte vill skriva ut. Må våran tvättmaskin brinna i helvetet. Jag skickar förbannelse över den fler gånger om.

-Din jävla maskin jävel, vad har jag gjort dig?'
-Har jag inte sett till att du har tvättmedel och sköljmedel och allt annat du behöver.¨
-Jag brukar ju till och med hålla dig ren!
-Så varför?
-Nå??
-Nej skit i å svara då


Våran maskin har börjat käka hål på kläder. När Unga damen skulle sätta på sig sina nya stumpbyxor så var det ett ganska så stort hål på foten, FAN. Ja det är nu inte första gången detta händer så det börjar bli en vana för den elaka maskinen, så nu kan den börja känna sig hotad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback