Min arm strejkar

Jag ser ut som en efterbliven fisk idag med för att jag förjevelens trött. Fattar inte varför jag är så äckligt trött?? Har noll, zero nada, null,  energi alltså, vem fan har snott min energi?


Imorse när jag vaknade hade jag något cp-fel på armen också, jag kunde inte lyfta eller böja den för det gjore så frukansvärt ont i armbågsområdet. Jag var tvungen att lyfta armen med min andra arm, ja helt sjukt. Ont som satan gjorde det när jag försökte få igång armen också men tillslut fick jag igång den någorlunda efter att ha böjt den fram och tillbaka med hjälp av den andra armen, men har haft ont hela dagen när jag böjer armen plus så är jag rätt så svullen över stället som gör ont också.


Fattar inte vad jag gör när jag sover eftersom jag vaknar mörbultad och har svårt att röra mig. Jag vet att min sambo har klagat på min sovstil förut men nu när jag själv börja lida så. Kanske ska spela in en natt och få se vad jag gör?!



Kommentarer
Postat av: mysan

ok men du har ju en skit fin blogg gumman! :)



Vad gör du ikväll?

2011-03-24 @ 19:45:30
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: PlanetaryGO! - Malmös fotoblogg

Just nu har jag en tävling i samarbete med johanpixels där du kan vinna en diffuser till din kamera!

Gå in på bloggen för att delta och du kan även läsa mer om priset (:

2011-03-24 @ 20:07:49
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback