Ont!

Min stackars puff är absolut inte bra alls än. Nu ikväll efter sängående så vakna han och bara grät o gnällde så vi tog upp honom till soffan och då ser vi att han ligger och tar sig för örat och gråter. Jag testade att trycka lite försiktigt utanpå örat och han ryckte till, stackars lilla Bubbigos har jätteont i örat så jag gav han nässpray o alvedon i hopp om att han ska må bättre.

Varför vill inget gå över??? Nu börjar jag bli orolig, han har varit sjuk i mer än 3 veckor snart med både öroninflammation och luftvägsinfektion plus så har han  vissa dåliga provvärden som dom inte ens vet vad det beror på.


Kommentarer
Postat av: lina,

åh, vad jobbigt det måste vara med ett sjukt barn och man inte vet vad man ska göra! läkarna borde ju kunna säga något. hoppas han blir bättre! <3

2011-03-10 @ 09:39:52
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback