Rapunzel

 Herregud vad mitt hår har växt sig långt snart så kommer jag kunna göra saker som Rapunzel kan. Jag har aldrig haft så här långt någon gång tror jag.

Snart kan jag slänga ut det över balkongen och låta Unga damen klättra ner för det så hon kommer direkt till lekparken utan att behöva springa runt. Sen när hon lekt klart så är det bara för henne att ropa " Mamma släpp ner ditt hår" så kastar jag ut det så hon kan klättra upp igen. Nej inte ett dugg jobbigt, smärtsamt, slitande för någon av oss!









Kommentarer
Postat av: Frida

Fint hår! :D

2011-03-31 @ 21:20:10
URL: http://www.nattstad.se/fridaakarlsson
Postat av: Suzy puzy

Sv: Kul att du är med! :)

2011-03-31 @ 22:13:09
URL: http://susannefors.blogg.se/
Postat av: Kalle

Hade nog inte trott att du skulle passa så bra i den färgen om jag inte sett det på bild innan....

Grattis till ett bra val av färg! 8)

2011-04-01 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback