Robin Hood gästbloggar



www.robinhoods.se



Hallå, robin hood är! :) 

Fick äran att byta gästinlägg med denna trevliga tjej och tänkte tipsa er läsare på denna blogg om min egna blogg! :)

Jag heter Matilda, kallar mig Robin Hood i '' Internet världen ''och skriver mycket om film tips och tv serier då jag är beroende av dom båda och ser säkert 5 filmer per dag.
Jag visar även upp mycket av mina foton jag tar med min systemkamera Nikon D 3000 och redigerar även mycket roliga redigeringar som det kommer bli mer och mer utav i bloggen, men självklart skriver jag som alla andra om min tråkiga vardag då och då, tipsar om bloggar & blogginlägg, har små tävlingar där man vinner länkar och annat smått o gott och självklart är det som ryktet säger, jag designar bloggar helt gratis för blogg.se & webblogg då jag tycker att en bra blogg behöver snygg och proffsig design så därför lägger jag min fritid på att bygga upp era bloggar så slipper man störa sig på bloggdesignen :)


lite sånt kan ni ta del av i min tatuerade & sönder piercade värld robinhoods.se kika gärna in! 
kram / Robin hood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback