Homosexuell eller????

Blev en timme framför säsongssprimären av"Så ska det låta"och jag lovar att låter gör det när jag sitter i soffan o ylar med. Ni ska höra när jag kör stämmor med mig själv, vilket cresciendo.

I kvällen avsnitt så var Alcazar och style dom som fick intaga sångplatsen.

Men nu till en sak jag tor jag avslöjat. Andreas Lundstedt som sjunger i Alcazar är ju homosexuell vilket inte är någon hemlighet men är han verkligen det???? För kollar man på dagens "så ska det låta" så ser man hur han tar en riktig bröstgrabb på Tess Merkel.

Ja hmm,,,,,mycket intressant må jag säga, nu måste ni bli alldeles till er av nyfikenhet om hur det egentligen föhåller sig eller hur?!! Så hur ligger det till egentligen?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback