Strålande lördag

Strålande fin lördag utanför fönstret om det håller i sif ett tag så blir det vår snart förhoppningsvis. Funderar på att ta oss ut ett tag för Unga damen har ingen feber och läkarn sa att det inte gjorde något att vara ute med Bubbigubben ett lite tag igår när jag prata med henne. Tycker ju så synd om Bubbi han har ju varit instängd är hemma i en evighet nu, jag förstår att det är tråkigt som sjutton.


Min sambo står i badrummet och klipper sig och hotar att klippa Bubbi också men jag vägrar han låta göra det för jag tycker att Bubbi ska få behålla det hår han har. nu ska jag springa till badrummet o rädda Bubbi innanmin sambo tar sig egna friheter.

*Gammal bild





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback