Tips hårvårdsprodukter

Här kommer lite tips på vad jag tycker är riktigt bra hårvårdsprodukter, jag har haft eller har alla av dessa produkter.

 







 Ruska liv i färgen mellan behandlingarna med en snabbverkande färg- inpackning. ”Nutri color   creme” från Revlon finns i en uppsjö av nyanser.

 *Den här är cremen är riktigt bra och man ser verkligen resultat efter man använt den. Färgen du har blir både färgstärkt och fint glansig.








 Color Endure Violet Shampoo bevarar blonda eller gråa toner. Använd 2-3 gånger i veckan för att nyansera kalla    blonda toner och neutralisera gyllene toner. Skyddar blonda och gråa hår från gula toner.


*Detta finns både som schampoo och balsam. Jag kan säga  att det är väldigt effektivt och om du överdoserar eller har i för länge i håret så kan håret dra mot det lila/blåaktiga, bara ett bevis på att det funkar!




TIGI Bed Head Headrush är en fantastisk produkt som ger glans åt håret. Sprayen är lätt och gör håret mjuk och silkeslent samtidigt som det får en fin glans. Spraya TIGI Bed Head Headrush jämnt över håret för en fin glans

*Denna spray ger verkligen mycket och fin glans men använd sparsamt och försök undivka ha den allra längs upp vid hårbotten då det lätt kan se "smutsigt" ut istället.



Saltvattenspray ger en sträv effekt med matt finish och ger volym till håret. 
                                      

 * Jag tycker salttvattenspray  faktiskt är  riktigt bra om du vill få volym och skapa "rufskänsla"  Samma gäller med denna spray som med glanssprayen använd måttligt annars känns håret lätt skitigt
                               


 

Joico protect & shine serum.Ett lättviktigt glansserum som skyddar och polerar samt ger näring och fukt. Skyddar mot skador. Använd i torrt hår för att motverka frissigt hår och få intensivare glans

 * Jag tycker det här är ett riktigt bra serum, håret blir mycket fint  och den motverkar friss riktigt bra bra. Torra, kluvna hårtoppar syns genast mycket mindre. Jag använde mest i torrt hår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback